Regulamin sklepu Tisher.com obowiązujący od 14.03.2022 roku
I. Postanowienie ogólne


Sklep internetowy Tisher (zwany w dalszej części „Sklep”),którego właścicielem jest firma:


Ernest Czaja TISHER
Wola Jachowa 45
26-008 Górno
NIP: 657-295-10-30
REGON: 385596425

prowadzony jest pod adresem www.tisher.pl

II. Rejestracja
 

1. Klient może dokonać rejestracji przy wejściu na stronę główną Sklepu wybierając opcję "Zarejestruj się"
2. W celu utworzenia nowego konta za pomocą opcji „Zarejestruj się” wymagane jest podanie: adresu e-mail oraz utworzenia indywidualnego hasła do profilu.
3. Możliwa jest edycja i uzupełnianie danych profilu w zakładce  -> edytuj swój profil.


III. Składanie zamówień
 

Zamówienia w Sklepie można składać poprzez dodanie produktów do koszyka i uzupełnienie wszelkich wymaganych informacji w procesie składania zamówienia pozwalających na identyfikację klienta oraz odbiorcy towaru.

IV. Realizacja zamówienia
 

1. Do realizacji zamówienia konieczne jest podanie pełnego adresu dostawy, oraz danych kontaktowych (imię, nazwisko, e-mail, ewentualnie telefon).
2. Zamówienie złożone musi zostać potwierdzone przez obsługę Sklepu poprzez e-mail.
3. Czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia zaksięgowania wpłaty na konto bankowe. Czas realizacji jest różny w zależności od produktu i podawany jest w informacjach o  danym produkcie.
4. Czas realizacji zamówienia, to czas od złożenia zamówienia do momentu jego wysyłki.
5. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub wycofać złożone zamówienie do 30 minut od złożenia zamówienia w sklepie. Wprowadzenie powyższych zmian jest możliwe przez kontakt pocztą elektroniczną: tisher.kontakt@gmail.com lub poprzez kontakt telefoniczny z obsługą sklepu. Po upływie 30 minut anulowanie zamówienia będzie niemożliwe również ze strony pracowników Biura Obsługi Klienta. Ze względu na fakt, że niektóre nasze towary są produkowane na specjalne zamówienie, wprowadzenie zmian w zamówieniu, może być niemożliwe. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w uzasadnionych przypadkach.
6. Do każdego złożonego zamówienia, wystawiana jest faktura vat, na podstawie danych podanych przez klienta podczas składania zamówienia. Faktury wysyłane są drogą elektroniczną, na adres email podany przez klienta podczas składania zamówienia.

V. Ceny w Sklepie
 

1. Wszystkie ceny produktów oferowane w Sklepie są cenami netto i nie zawierają podatku VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie.
2. Ceny produktów nie zawierają kosztów wysyłki.
3. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą potwierdzenia przez Sklep przyjęcia zamówienia do realizacji/złożenia zamówienia, które następuje poprzez wysłanie do Zamawiającego e-maila. Od tej chwili Sprzedawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z warunkami umowy, a Zamawiający do zapłaty ceny i odebrania zamówionego produktu.

VI. Płatności

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

1. Płatność kartą kredytową lub e-przelewem - transakcję realizuje system PayU

VII. Dostawa
 

1. Czas realizacji zamówienia, to czas od złożenia zamówienia do momentu jego wysyłki. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.  Czas realizacji zamówienia towarów produkowanych na zamówienie to maksymalnie 7 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia na towary, znajdujące się na stanie magazynowym sklepu (https://tisher.pl/) to od 1 - 3 dni roboczych.
2. Przesyłki dostarcza Inpost.
3. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.
4. W przypadku odebrania przesyłki kurierskiej, której zawartość została uszkodzona należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia przesyłki paczkomatowej należy udać się do punktu InPost w terminie 7 dni w celu sporządzenia protokołu szkody.
5. W przypadku gdy towar nie zostanie odebrany przez klienta i zostanie zwrócony do nadawcy przez operatora pocztowego lub kuriera w zależności od wybranego sposobu wysyłki, klient ma 14 dni (od momentu poinformowania go przez Tisher o fakcie, że towar wrócił do nadawcy) na decyzję, czy chce aby ponownie wysłać mu towar na jego koszt, czy też rezygnuje z zakupu. Jeśli klient w ciągu 14 dni nie poinformuje Tisher mailowo lub telefonicznie o swojej decyzji, po 14 dniach taką sytuację uznajemy za odstąpienie od umowy sprzedaży i zwrot towaru.


VIII. Reklamacje
 

1. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę zakupu. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
2. Zastrzegamy, że finalny produkt może się nieznacznie różnić od przedstawionego na stronie. W związku z różnymi ustawieniami monitorów i wszelkich urządzeń mobilnych, nie jesteśmy w stanie przedstawić dokładnie w 100% gotowego produktu. Wszystkie nasze produkty są wykonywane na zamówienie. Dokładamy wszelkich starań, aby kolory na wizualizacjach produktów były jak najdokładniejsze.
3. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zakupu w postaci rachunku bądź dowodu sprzedaży, opis reklamacji, to jest określenie wad towaru lub opis niezgodności towaru z umową. W tym celu można skorzystać z formularza. Reklamowany towar nie może być brudny oraz musi być kompletny.
4. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu do przesyłki Klient zobowiązany jest dołączyć również protokół uszkodzenia sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności listonosza lub kuriera i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę.
5. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/


IX. Zwrot towaru
 
Prawo odstąpienia od umowy


Mają Państwo prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 30 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas  (Ernest Czaja TISHER, Wola Jachowa 45, 26-008 Górno) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy
 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Koszt odesłania kupionej rzeczy ponosi kupujący.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.




X. Polityka Prywatności
 

1. Polityka prywatności Sklepu znajduje się pod tym adresem: 



XI. Usuwanie konta
 
1. W każdej chwili możesz usunąć swoje konto użytkownika Tisher.
2. W celu usunięcia konta użytkownika prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta poprzez wiadomość mailową tisher.kontakt@gmail.com
 
XII. Newsletter
 

1. Każdy Klient może zrezygnować z każdej z usług, które Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną, w każdym momencie ze skutkiem natychmiastowym poprzez powstrzymanie się od korzystania z takiej usługi, chyba że Regulamin stanowi inaczej.
2. Usługa subskrypcji Newslettera świadczona jest bezpłatnie przez Sprzedawcę na rzecz Klientów, którzy dobrowolnie wyrażą na to zgodę.
3. W celu zasubskrybowania Newslettera, Klient wykonuje następujące czynności:
(a) zamawia poprzez formularz dostępny na stronie https://tisher.pl/ oraz poprzez podanie swojego adresu poczty elektronicznej (e-mail) usługę Newslettera;
(b) dokonuje akceptacji treści Regulaminu oraz wyraża zgodę na przekazywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej związanych z świadczoną usługą Newslettera;
(c) uaktywnia przycisk „Zapisz się”;
(d) aktywuje link wysłany na adres e-mail podany w formularzu Newslettera.
4. Z chwilą użycia linku aktywacyjnego wysłanego na e-mail Klienta, pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostaje zawarta umowa o świadczeniu usługi Newsletter na czas nieoznaczony.
5. Klient może w każdej chwili wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Newslettera poprzez dezaktywację subskrypcji. Rezygnacja z Newslettera następuje poprzez wysłanie takiego oświadczenia woli na adres tisher.kontakt@gmail.com lub poprzez przycisk „Rezygnuję z subskrypcji” w wiadomości e-mail. Umowa zostanie również rozwiązana, jeżeli Klient usunie Konto.
6. Zgoda na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez Sprzedawcę jest dobrowolna i w każdej chwili Klient może ją wycofać.


XIII. Pliki cookie
 

Czym są pliki "cookies"?

Pliki "cookies" to małe pliki tekstowe rejestrujące aktywność użytkownika online. Ułatwiają poruszanie się po witrynie oraz podejmowanie rozmaitych działań, ponieważ rozpoznają urządzenie Użytkownika i wyświetlają stronę dopasowaną do jego indywidualnych preferencji. Ich wyłączenie może spowodować błędne działanie strony oraz brak dostępu do niektórych funkcji.

Jakiego rodzaju plików "cookie" używamy i w jaki sposób je wykorzystujemy?

Sesyjne pliki cookie
Pliki cookie pozwalające zapamiętać wybory dokonane przez Użytkownika i używane m.in. przy logowaniu. Pozostają na urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania z serwisu lub zamknięcia przeglądarki.

Pliki cookie służące do analiz
Pliki cookie pozwalające zbierać dane związane ze sposobem korzystania z witryny internetowej, w tym treści klikane przez użytkownika podczas przeglądania witryny, i umożliwiające ulepszanie działania oraz struktury serwisu.

Pliki cookie używane do targetowania
Pliki cookie zapamiętujące informacje dotyczące korzystania z witryny internetowej, umożliwiające proponowanie użytkownikom promocji i innych informacji dostosowanych do ich preferencji.

Usuwanie plików "cookies"

Każdy rodzaj przeglądarki oferuje możliwość blokowania i kasowania plików cookie. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookie można uzyskać, korzystając z poniższych linków.

Internet Explorer
Firefox
Google Chrome
Safari


XIV. Zmiany regulaminu

Sklep może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję usług świadczonych w ramach sklepu internetowego https://tisher.pl/ Zmiana staje się skuteczna we wskazanym terminie jednak termin ten nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie internetowej zmienionego Regulaminu.

„W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego”.

Regulamin sklepu Tisher.pl obowiązujący do 14.03.2022 roku