Gdyby z Twoim ubraniem było coś nie tak, skontaktuj się z nami za pomocą e-maila tisher.kontakt@gmial.com lub poprzez zakładkę "Kontakt z nami" na dole strony.
Jeśli chcesz zwrócić produkt skorzystaj z FORMULARZA ZWROTU. Wydrukuj go, wypełnij i odeślij do nas wraz z towarem.
Brak możliwości wymiany towaru, jeżeli chcesz wymienić ubranie na inny rozmiar, należy odesłać nam towar, a my zwrócimy pieniądze. Na nowy rozmiar należy złożyć osobne zamówienie.
Gdy do zwrotu towaru przyczynił się sklep Tisher (zły rozmiar, uszkodzone ubranie...) klient otrzyma zwrot kosztów wysyłki (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Tisher).
Jeżeli zaś klient zwraca towar będący zgodny z umową, ponieweż nie jest zadowolony z zakupu lub chciałby go wymienić na inny rozmiar, wtedy to klient ponosi koszt związany ze zwrotem.
Jeśli tylko towar nie był używany ani prany, możesz go nam zwrócić w ciągu 30 dni kalendarzowych od jego otrzymania. Zwrot płatności zostanie wykonany w ciągu 14 dni.
ZWROT PACZKOMATEM:
Należy nadać przesyłkę do paczkomatu KIE02C Jagiellońska 75, 25-606 Kielce.
Nr tel. odbiorcy: 697 958 771
ZWROT KURIEREM LUB POCZTĄ
Tisher ul. Jagiellońska 103/18, 25-734 Kielce
Nr telefonu dla kuriera 697 958 771